Piagam Pelanggan | CENTER FOR ACADEMIC DEVELOPMENT
» ABOUT US » CORPORATE INFORMATION » Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan

PUSAT PEMBANGUNAN AKADEMIK (CADe)
UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA
MAC 2018

1.

Memaklumkan keputusan permohonan Geran Insentif Penyelidikan untuk Pengajaran dan Pembelajaran (GIPP) kepada pemohon dalam tempoh 15 hari bekerja selepas keputusan mesyuarat Penentuan Keputusan GIPP.

2.

Melaksanakan sekurang-kurangnya 75 peratus daripada program latihan pembangunan professional berterusan (CPD) yang dirancang bagi tahun semasa.

3.

Memaklumkan keputusan Anugerah Fellowship Naib Canselor – Kategori Pengajaran (AFNC-KP) kepada calon dalam tempoh 15 hari bekerja selepas disahkan oleh Mesyuarat Jawatankuasa Induk Majlis Gemilang Akademia Putra (MGAP).

4.

Memberi maklumbalas aduan dan pertanyaan pengguna sistem PutraBLAST dalam tempoh 3 hari bekerja.

 

 

Disahkan oleh: Mesyuarat Pengurusan CADe ke 90 Bil. 2/2018 (19 Mac 2018)

 

 

 

Updated:: 25/05/2018 [azryadeny]

MEDIA SHARING

CENTER FOR ACADEMIC DEVELOPMENT
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
03-8946 6112
03-8946 6043
C1539751822